Prosinec je pro nás vždy nejnáročnějším obdobím roku, a to především z důvodu finiše našeho tradičního vánočního programu, kdy se snažíme zajistit vánoční dárky pro co nejvíce dětí, a to jak zasláním konkrétního dárku, finančním příspěvkem nebo propojováním dárců a potřebných rodin. Tento rok byla veřejná solidarita na velmi vysoké úrovni, což svědčí o tom, že lidé nejsou lhostejní a mají stále chuť pomáhat ostatním, za což jsme velmi vděčni.
Jednoznačně největší úspěch zaznamenal náš nový program Vánoční strom přání, kdy jsme celý podzim sbírali konkrétní přání dětí, která by jim udělala pod vánočním stromečkem radost a tato se prostřednictvím našeho charitativního eshopu a velké podpory dárců postupně plnila. Hlavním partnerem tohoto projektu byla společnost Nestlé, jejíž zaměstnanci velmi výrazně přispěli k tomu, že desítky dětí měly hezké Vánoce.
Velkou radost jsme měli i z vánoční akce, kdy více než 5 desítek pražských maminek si přišlo vyzvednout vánoční dárky pro děti osobně do naší Oděvní bankya všichni dohromady jsme si na chvilku odpočinuli od předvánočního shonu:)
A komu patří jednoznačně naše poděkování? Finančně naše programy pomoci podpořily například společnosti: Cool People, BSH , Etnetera, Istav Media, Showmax, Dvorek Bořetice), Amazon, Telia Carrier, Com-pass Advisory, Raiffeissen RFTS, Bosono, Akcento nebo IDPS.
Velmi masivní byla koncem roku i materiální podpora ze strany firem, jmenovitě: Lidl, TV Prima, Fashion Arena, Groupe SEB, Nestlé, Kara Trutnov, Ikea, Dock House, Husky, Naše Maso, Ambiente, Wolt, Penny, Wiky, Potex, Česká spořitelna, Vodafone, Amazon a Bridgewater.